UA RU
Кошик (0)
(098) 058-39-58

Доставка та оплата

Ми підібрали самі зручні способи доставки та оплати запчастин до автомобілів. На час війни замовлення відправляються лише після повної або часткової оплати за придбаний товар.

Способи доставки замовлень:

  • Нова Пошта: відправлення здійснюється кожного дня о 18:00 годині
  • Самовивіз: на час війни самовивіз доступний лише з нашого центрального офісу.
  • Відправка перевізниками: можлива відправка будь-яким зручним для вас перевізником.

Як оплатити замовлення:

  • Переказ на карту ФОП
  • Безготівковий розрахунок за реквізитами
  • Післяплата (наложений платіж)
  • Готівкою в офісі при отриманні

Реквізити для оплати:

Одержувач
ФОП Заєць Андрій Андрійович
IBAN
UA763220010000026006310052327
або карта № 4035 2000 4071 5515
ЄДРПОУ
3174918790
Призначення платежу
Призначення платежу вказується "Замовлення №....)

 

Будь ласка, повідомте менеджера про оплату замовлення.

Усі якісні автозапчастини в одному місці. Перейдіть до підбору автозапчастин

Обмін та повернення товарів належної якості

Інтернет магазин Ok-car працює в законодавчому полі та гарантує повернення або обмін запчастин:

  • протягом 14 днів з моменту оформлення замовлення;
  • при цілісності товарного вигляду та упаковки, а також повноті комплектації;
  • за відсутності слідів експлуатації.
  • запчастини не мають слідів монтажу та експлуатації.

Поверненню не підлягають:

  • електро-деталі (свічки, датчики, насоси, форсунки, котушки запалювання, проводи свічки, стартери, генератори);
  • олії та охолоджуючі рідини;
  • товари, за які внесено заставу;
  • товари, придбані на індивідуальне замовлення у заводу-виробника або інших постачальників.

У разі повернення товару кошти за товар повертаються покупцеві протягом 14 днів з моменту повернення.

Обмін та повернення товарів НЕналежної якості

Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:

  •  Товар відповідає специфікації автомобіля;
  •  Товар встановлений на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.
  •  Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджено Актом рекламації.

Щоб повернути товари належної та неналежної якості, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом - контакти. Потім надішліть товар за адресою вул. Польова, 3, Баришівка, Київська область, 07500

Приємних покупок!